fredag 11. januar 2013

Hva ville du foretrekke?

I dag er det min tur til å spre litt inspirasjon her hos Papirpikenes Verden. Så jeg lurer på: Hva ville du velge dersom det var du som skulle motta eller gi bort et gavekort?? 

Dette: 




Eller dette: 
 
Her har jeg laget et kort med plass til gavekortet inni. Det er laget av bazzill i 2 farger, mønsterpapir fra Pion, utklippsbilde fra Pion, blomster, bånd, puncher: kantpunch fra Martha Stewart og hjertepunch med scallop kant, osteklut og et must: poststempel. Alt selvfølgelig kjøpt hos Papirpikene.







Og voilá- her er gavekortet lagt inni bretten på kortet. 


Så jeg spør igjen: Hvilken variant ville du velge???? Jeg vet hvilken jeg ville både gitt bort, og ikke minst mottatt... 

God helg alle Papirpikevenner!!

Diger klæm fra Hege:)

7 kommentarer:

Maritha sa...

Jag skulle sååååå välja det sista kortet!! =) Ursnyggt!!!

Kramen

hjertetunet sa...

Bare kortet du har laget er jo en gave i seg selv :) Så hadde jeg fått det og attpå til funnet et gavekort inni... ja da hadde jeg blitt veldig glad :)

Bente sa...

Så utrolig lekkert:) Gavekort kan kan gjøres festligere, enig med deg:) Ønsker deg en finfin helg:) klem fra Bente

Gitte sa...

Jeg ville selvfølgelig vælge det sidste. Super flot.

Bodil sa...

Jeg ville helt klart ha valgt det siste. Det var NYDELIG :)

Frk. Bogstad sa...

Eg ville definitivt føretrakt heimelaga kort :)

Anne-Eddie sa...

Det hjemmelaga kortet selvfølgelig!!
Knallfint! Alle, eller nesten alle- setter pris på slike kort!
Den typen som bare tar vare på gavekortet inni og hiver resten, får ALDRI kort fra meg! Ha en fin kveld! Klem fra Anne-Eddie :)