torsdag 20. desember 2012

Nye DT piker

Da kan vi endelig fortelle dere at vi har fått med oss
tre nye DT- piker i designteamet vårt.
 To av våre "gamle" DT- piker har valgt å slutte av personlige grunner.
En stor takk til Hanne og Synnøve V for masse flott inspirasjon,
 som dere har delt med oss dette siste året.
Vi ønsker dere lykke til videre:)

Med oss i teamet har vi fått med oss tre nye dyktige og kreative jenter,
 så et stort og varmt velkommen  til dere:)




Jeg heter Bente, er 43 år og bor i Øygarden utenfor Bergen.
Samboer med Steinar, og sammen har vi Ida på 9 år.
Reservemamma er jeg også, til Maria på 20 år og Thomas på 23 år.
Jeg jobber i Verdens Beste Barnehage, som Pedagogisk leder.
I 2004 gikk jeg på et kortkurs og etterpå var jeg solgt.
 Farger, ark, klippe og lime. Snakk om lykke!
En stund gikk det bare i kort.
Etter hvert begynte jeg å scrappe LO`er og minialbum.
Lager gjerne et kort innimellom enda. Scrappestil vet jeg ikke helt om jeg har.
Liker så mange ulike stiler. Jeg ELSKER FARGERIKE ark og pynt.
Tidligere sydde jeg mye lappeteknikk, men nå brukes symaskina mest til papir :)
Gleder meg som en unge til å være DT pike for Papirpikene,
 og få være kreativ sammen med de andre DT pikene :)



Hanne K.B. Ryen – Hannemor.
Jeg er en 78-modell fra Rakkestad - hjertet av Østfold. Gift med Svein på åttende året,
 mamma til Hans Oskar på 6 år og matmor til pusen Bastian.
Jeg er utdanna lærer, men jobber som «kontordama» i et lite anleggsgartnerfirma,
en jobb jeg stortrives med!
 Jeg begynte så smått med papirhobby i 2008, og har siden da vært hekta på papirer og stempler,
 jeg får aldri nok av det!
 I starten scrappa jeg både LO’er og kort, men nå er det stort sett bare kort det går i ,
 jeg liker de små formatene aller best.
Liker også å pusle med andre papirprosjekter, men da må jeg ha god tid.
 Scrappepulten min trenger vel som de fleste andres stadig opprydding,
 det er utrolig hvor fort det fylles opp når arbeidslysten og inspirasjonen er på topp.
 Rydding er også inspirerende, da får man jo se alt hva man har,
 som man kanskje ikke husker på i farta.
Jeg vil vel karakterisere stilen min som enkel,
 ofte med innslag av shabby chic og vintage elementer.
Min avhengighet av pasteller blir jeg nok aldri kvitt,
 og jeg elsker alt som er sart, delikat og romantisk.
Det hender riktignok at jeg slår meg løs med knallfarger og kontraster en gang iblant,
men da må jeg straks veie opp med litt pastell etterpå.
Det jeg liker aller best ved hobbyen, og som jeg ikke kan klare meg uten, er mønsterpapirer.
Jeg elsker papirer og nyter å bla i dem og se på alle vakre farger og mønstre.
Inspirasjon til det jeg gjør finner jeg særlig på treff (ELSKER treff) og i bloggverdenen.
 Mye inspirasjon er også samlet og lett tilgjengelig i scrappeforum og hos scrappebutikkene,
 og jeg kjøper også gjerne magasiner for kortlagere.
Jeg er veldig takknemlig for at jeg har fått muligheten til å være en av pikene i
Papirpikenes Verden, og jeg gleder meg veldig til å ta fatt på oppgaven :)


Jeg er 36 år, og bor i Torpa sammen med samboer og våre to sønner.
 Jeg er hjemmeværende pga helsemessige årsaker,
 og bruker ledige stunder på papirhobby;
lager kort, scrapbooker albumsider, dekorerer ting
og alskens tang med papir og tilegnet pynt.
 Jeg er med i det kreative teamet til Global Hobby og Kunst,
 og er leder fordet kreative teamet på Scrapping.no.


Ja, her var de nye og kreative jentene våre :)
Vi anbefaler at dere tar en tur innom bloggene deres,
for de er absolutt verdt et besøk!
 Med et så dyktig design team,
så lover vi at 2013 blir et spennende og inspirerende år :)

Ingen kommentarer: