tirsdag 20. november 2012

NEDTELLING TIL JUL

Tirsdagsinspirasjonen idag handler om nedtelling til den store dagen - julaften!! Selv om jeg er godt oppi årene, som man sier, så gleder meg vanvittig til jul:) Er nok ganske barnslig sånn...
Og adventstida, som jo er ventetid, er en kjempekoselig tid med masse hyggelige gjøremål. I den anledning, kom jeg på at jeg skulle lage meg en "nedtellingskalender". Og slik ble altså den:
(ikke lett å få tatt fine bilder når det er så mørkt og regnfullt ute...)


Skikkelig nostalgisk bilde!!


Øverst på den delen som står...


og nederst, hvor jeg har laget en lav boks til å ha alle sirklene i...

Så er det bare til å begynne å plukke seg nedover til det ikke er flere sirkler igjen - og da er det JULAFTEN!
Mer om hvordan den er laget og hvordan du faktisk kan bruke disse sirklene videre, kan du se i bloggen min:)
HA EN SUPER TIRSDAG OG EN FIN UKE!

Smil, Synnøve B

2 kommentarer:

nergele's puslerier sa...

Kjempegod ide og fin nedtellingskalender har du laget.

GryA sa...

Nydelig!