fredag 28. september 2012

Gjenbruk!

Hei alle sammen:)

Da er det blitt fredag igjen og min tur til å dele litt inspirasjon med dere!
Det blir mer og mer vanlig å få papirposer når vi handler, og disse er jo ypperlig å scrappe på. De fleste er du jo reklame på, men det går jo fint å kamuflere med papir og pynt. Denne posen  har jeg pyntet med de nye arkene fra Prima, diverse blomster og bånd og alt er fra Papirpikene, med unntak av  posen da....


Her er baksiden av posen


og slik var posen i utgangspunktet..... litt kjedelig...


Ønsker dere en riktig god fredag og ei god helg, og kansje ser jeg noe av dere på  messe i helga:)

Klem Mette

3 kommentarer:

Unknown sa...

wow absoloutly gorgeous....hugs sassyxc

Papirdilla sa...

Denne var lekker, Mette! Nydelig dekorert. Og en kjempegod ide å gjøre slik med en kjedelig papirpose:)
Klem,
Hanne

Hege sa...

Lekker ble den!!!! Jeg har også spart på gamle papirposer med hanke, nettopp til det samme formålet. Men jeg kommer visst aldri så langt...

Takk for en fin dag i dag!!!

Diger klæm fra Hege:)