tirsdag 7. august 2012

Til en venn!

Tirsdag igjen, og kalenderen sier august!
Det er fortsatt sommer folkens, hold fast ved det!
Jeg har laget et kort til en venn, i min absolutte favorittfarge.


Jeg har brukt kraft kartong som base, seam-binding bånd og hyssing,
lekre papirer My minds Eye, Prima og Melissa Frances,
Hjerter fra Melissa Frances, blomster fra Prima og Storyteller,
Puncher fra Martha Stewart og dies fra Tim Holtz.
(Jeg digger denne store tag-diesen)
Stempelet husker jeg dessverre ikke hvor kommer fra,
men det er stemplet med distresspute og punchet ut etterpå.
Har sydd rundt kanten her og der med min lille søte hånd-symaskin.


Den ene tagen har fått en penge-lomme,
-men glemte ta bilde før den fikk persomlig tekst:(
og den andre fikk et dikt på seg.
Enkelt dekorert siden de skulle få plass i lommen;)

I og med vi har/har hatt supert scrappevær, i alle fall store deler av landet,
regner jeg med det er noen av dere som finner veien til scrappepulten om dagen.
Håper dere ble inspirert, og at det klør litt i fingrene.
Tar dere turen innom nettbutikken,
vil dere garantert finne noe spennende å leke med:)
Kanskje vil du slenge deg med på utfordringen som vi har gående også?
Sjekk her for info:)

Ha en herlig tirsdag,
klem DT-pike Synnøve V


3 kommentarer:

Kort og Søm sa...

Veldig fint!
Hilsen Fredrikke :O)

Prinsesse Vilikke sa...

Sååå fint!!

Bli gjerne med på min give away. Den avsluttes 10. aug kl 21. http://prinsessevilikkeshus.blogspot.com/2012/08/konkurranse-vinn-en-personlig-almanakk.html

Klem fra Karen

Cathrines-creative sa...

Lekker lekker;-)