fredag 15. juni 2012

En liten prins er født

Da er det blitt min tur igjen til å dele litt inspirasjon med dere :)  Denne gangen har jeg lagd et kort til en liten prins som nettopp har kommet til verden.
Jeg har brukt bølgepapp som selve kortet og malt med litt gesso i kantene. Arkene er fra Graphic 45, nydelig babyserie med herlige babyutklippsbilder. Ellers har jeg brukt bånd, osteklut, stempler fra Kort og Godt, bling og hjemmelagde snurreblomster.





Hvis dere vil se flere bilder, kom gjerne på besøk i bloggen min :)
Klem fra Mona papirpike og god helg til dere alle!

3 kommentarer:

Berit sa...

Nydelig kort Mona!!!!!
Yndig og røft = stilig og nydelig!

God helg!
Klem

Mette sa...

Koselig og nostalgisk babykort!

Klem Mette

Hildes kort sa...

Et nydelig babykort..
---->>> "løper inn i bloggen din".