tirsdag 17. april 2012

Skal det være en kopp te?

Vi skriver tirsdag 17.april 2012, og det er jeg som skal gi dere litt inspirasjon igjen. Denne gangen har jeg valgt å pynte en tepose-eske.



Jeg har brukt ark fra Pion design- ett av mine absolutt favoritter! Blomster er fra Magnolia og Kort og Godt. Ellers har jeg brukt perlebånd fra Kort og Godt, osteklut og blonder. Charms hadde jeg selv, men du finner mange ulike her.




Jeg har også pyntet innsiden av boksen. Først har jeg malt alle kanter og hjørner med hvit Gesso, og deretter pyntet alle rommene med papir.




Helt til slutt må jeg vise fram mitt nye personlige stempel som var påskegave fra Hilde og Rita- eierne av Papirpikene her på Gjøvik. Tusen takk, jenter!!! Dere er de beste!


Jeg håper flere fikk lyst til å pynte en tepose-eske! Fyll den opp med din favoritt-te, og sett den fram på kjøkkenet!


Flere bilder av boksen finner du i bloggen min.


Klem, Hege


5 kommentarer:

Berit sa...

Nydelig Hege!!
Og tålmodig er du.. Som har kledd alle hullene m papir!!

Mette sa...

Lekker,lekker,lekker...!!! Helt enig med Berit at du er tålmodig som har kledd hele boksen innvendig!!

Klem Mette

RitaK sa...

Kjempenydelig tepose-eske du har laget Hege, hvem får ikke lyst på en kopp te, når det ser så innbydende ut ;-)

Elin sa...

Veldig lekker :) Kanskje jeg må gyve løs på mine te-pose esker som står å skjemmes i ei krå her.. Inspirert!

Tone M. sa...

Så søt, er teen like søt ;-)?
Veldig fin