lørdag 11. februar 2012

Vårt fjerde DT medlem!

Da har vi gleden av å presentere dere for enda en  DT pike  og det  er:

Jeg heter Berit.
Mamma til Amalie på 12 år og gift med Jonny
Ellers består husstanden også av en voffs.
Vi bor i Snertingdal - som tilhører Gjøvik kommune

Papir - ja, det har vel fanget interessen i mange år,
men sånn for alvor begynte det høsten 2005.
Først med bryllupsivitasjoner og albumsider,
siden ble det mest kort og esker.

Papir, stempler og alt som hører med
er for meg en måte å innhente meg når jeg er sliten og lei.
Og er mer en livstil enn en hobby.

Tenk at jeg skal være med
i teamet til Papirpikene,
sammen med alle de andre flinke jentene.
Gleder meg til å skape og inspirere.

5 kommentarer:

Scrappelise sa...

Heia Berit, dette var moro! Gratulerer så masse til dere alle! Dere hos Papirpikene er flinke til å velge og kommer til å få et supert team med jenter som kan masse om papir!

bentes blogg sa...

Så morro Berit. Det måtte jo bli deg også da. Kjempehyggelig og gratulere. ;)

morkaren sa...

Hej Berit, jeg glæder mig til at se hvad du får lavet. v.h. morkaren.

Moia sa...

Gratulerer Berit, jeg kommer til å surfe innom og se på det fine dere lager. Klemz fra Ann-Margret

RitaK sa...

Koslig å ha deg med Berit, og nå gleder jeg meg til å se hva du lager :-)